남코의 갤럭시안을 아타리에서 애플용으로 먼저 포팅한것으로 기억하고 있었는데, 스즈키 라는 일본인이 1980년에 먼저 애플용으로 포팅을 하였다.
스즈키씨는 애플게임 프로그래머로써 활동했던 개발자였다고 한다. 지금은 뭐하고 있는지 궁금하기도 하다. 아마도 젊은 시절에 애플용 게임을 제작했을것으로 가정을 하고, 그때 나이가 20대 초반, 그러면 지금은 50대 후반 일것이다. 만약 50대후반이면 아직 개발자로 활동하고 있을 수도 있다. 만약 한국이었다면 벌써 업종 변경하던지 치킨사업을 하고 있을지도 모른다. 스즈키씨가 일본에서 태어나서 외국인들과 프로그램을 개발한것이 다행인것일 수도 있겠다(구글에서 검색해보면 브로더번드에서도 개발을 한것으로 나온다.)
스즈키씨 만약 이글을 본다면 댓글좀 달아 주세요. 한번 보고 싶어요.. 하하하하~
결론: 50살이 넘어도 개발할수 있는 환경이 되어야 한다.
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I remember remembering that Namco's Galaxy inside was ported from Atari to Apple first, and a Japanese named Suzuki first ported it for Apple in 1980.
Suzuki was a developer who worked as an Apple game programmer. I wonder what they are doing now. Assuming that he was probably making a game for Apple in his youth, then he would be in his early 20s, and now he would be in his late 50s. If you are in your late 50s, you may still be working as a developer. If you were in Korea, you might already be doing business changes or doing chicken business. It may be fortunate that Mr. Suzuki was born in Japan and developed a program with foreigners. (If you search on Google, it comes from Broderbund.)
Mr. Suzuki If you see the article, please make a comment. I want to see it .. ha ha ha ha ~
Conclusion: You should be able to develop even if you are over 50 years old.
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ナムコのギャラクシーの中アタリで、アップルのために、まず移植したもので記憶していたが、鈴木という日本人が1980年に最初のアップルのために移植を行った。
鈴木氏は、Appleのゲームプログラマーとして活動していた開発者だったという。今は何をしているかどうか気にすることもある。おそらく若い頃にアップルのゲームを制作したと仮定をして、その年齢が20代前半、その後今は50代後半である。もし50代後半であればまだ開発者として活動している場合があります。もし韓国だったらもう業種変更するかチキン事業をしているかもしれない。鈴木さんが、日本で生まれ、外国人とのプログラムを開発したの幸いなことであるかも知れ(Googleで検索してみると、ブローダーバンドも開発をしたもので出てくる。)
鈴木さんもし文を見れば、コメントちょっとつけてください。一度見てみたい。ハハハハ〜
結論:50歳を超えても、開発できる環境がなければならない。
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