Commando (1987)

1985년 캡콥에서 개발한 코만도를 1987년 데이터이스트사에서 자그마치 애플IIe 전용으로 포팅한 게임이다.
애플IIe 전용 게임답게 컬러풀한 그래픽으로 포팅이 아주 잘된 작품이다. 역시 장비가 좋아야 제품이 잘 나오는거다!!! 물론 오락실 업소용으로 제작된 레벨만큼 느끼는것은 어불설성이며, 이정돈 레벨이면 아주 좋은 수작임에는 틀림없고, 특히 부드러운 상하 스크롤 및 많은 수의 적캐릭터 표현은 데이터 이스트사의 게임이 제작 능력이 뛰어났음을 보여준다.

결론 : 게임은 장비빨!!!!!! 데이터이스트 회사의 게임개발 레벨은 많이 높았다.

In 1985, Commando developed by Capcom was ported from Data East in 1987 to Apple IIe.
It is portrayed very well with colorful graphics like Apple IIe exclusive game. If the equipment is good, the product comes out well !!! Of course, it feels like a game that is made for a game room, and it is a very good game at the level of Lee Jung-don. Especially smooth up-down scrolling and many enemy character expressions show that Data East's game has excellent production ability.

Conclusion: The game sucks the equipment !!!!!! Data East's game development level was very high.

1985年ケプコプで開発したコマンドーを1987年のデータイースト社から百アップルIIe向けに移植したゲームである。
アップルIIe専用ゲームらしくカラフルなグラフィックで移植が非常にうまくいった作品である。やはり装置が良くなければ、製品がよく出てくるのだ!もちろんゲームセンター業務用に製作されたレベルだけ感じるのはオブルソルソンであり、イジョンドンレベルであれば、非常に良い秀作であることは間違いなく、特に滑らかな上下スクロールと多くの敵キャラクター表現は、データイースト社ゲームが制作能力に優れていたことを示している。

結論:ゲームは、機器洗える!!!!!!データイースト社のゲーム開発のレベルは、多くの高かった。








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