출판 일 1981
Battle of Atlantis는 1981 년 Game World Manufacturing / Comsoft에서 출시 한 "Scramble"과 유사한 스크롤링 슈팅 아케이드 게임입니다. 그것은 앤디 Thomason에 의해 설계되고 프로그래밍되었습니다.
게임 플레이
이 게임의 사명은 적을 공격하여 6 개의 테이블 (레벨)을 완료하는 것입니다. 6 개의 테이블 모두를 통해 연료 탱크를 폭파시켜 보너스를 축적하십시오.
표 1 : 떠 다니는 광산을 피하고 파괴하십시오.
표 2 : 구축함뿐만 아니라 폭발하는 상어가 나타납니다.
표 3 : 문어가 기다리는 동굴.
표 4 : 동굴의 하단 부분이 타워의 복합체로 대체되었습니다. 구축함과 낙지뿐만 아니라, 광산은 다시 많이 나타납니다.
표 5 : 표 4의 가속 버전.
표 6 : 가속화 된 버전의 표 1로 돌아갑니다.
Publication date 1981
Battle of Atlantis is a scrolling shooter arcade game released by Game World Manufacturing / Comsoft in 1981, similar to "Scramble". It was designed and programmed by Andy Thomason.
Gameplay
The mission of the game is to finish the six tables (levels) by shooting enemies. Through all six tables, build up your bonus by blowing-up the fuel tanks.
Table 1 : Avoid and destroy the floating mines.
Table 2 : Exploding sharks appear as well as the destroyers.
Table 3 : A cavern where octopuses lie in wait.
Table 4 : A complex of towers replaces the lower part of the cavern. As well as the destroyers and octopuses, the mines reappear in large numbers.
Table 5 : Accelerated version of Table 4.
Table 6 : You return to Table 1 in an accelerated version.
Gameplay
The mission of the game is to finish the six tables (levels) by shooting enemies. Through all six tables, build up your bonus by blowing-up the fuel tanks.
Table 1 : Avoid and destroy the floating mines.
Table 2 : Exploding sharks appear as well as the destroyers.
Table 3 : A cavern where octopuses lie in wait.
Table 4 : A complex of towers replaces the lower part of the cavern. As well as the destroyers and octopuses, the mines reappear in large numbers.
Table 5 : Accelerated version of Table 4.
Table 6 : You return to Table 1 in an accelerated version.
出版日1981
Battle of Atlantisは1981年にGame World Manufacturing / Comsoftが「スクランブル」と同様にリリースしたスクロールシューティングアーケードゲームです。 Andy Thomasonによって設計されプログラムされました。
ゲームプレイ
このゲームの使命は、敵を射撃して6つのテーブル(レベル)を終わらせることです。 6つのテーブルすべてを通して、燃料タンクを爆破してボーナスを増やしましょう。
表1:浮遊鉱山を避けて破壊する。
表2:破滅者と同様に爆発するサメも現れます。
表3:タコが待っている洞窟。
表4:洞窟の下部を塔の複合体で置き換えます。 駆逐艦やタコのほかにも、鉱山は大量に再登場します。
表5:表4の加速版。
表6:加速版では表1に戻ります。
1 Player Start 1 2 Player Start 2 Coin 1 5 Coin 2 6 P1 Up UP P1 Down DOWN P1 Left LEFT P1 Right RIGHT P1 Button 1 LCONTROL or Mouse B1 P1 Button 2 LALT or Mouse B3 P2 Up R P2 Down F P2 Left D P2 Right G P2 Button 1 A P2 Button 2 S
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