출판 일 1983
Aztarac은 1983 년 Centuri가 출시 한 벡터 그래픽을 사용하는 스크롤링 슈팅 아케이드 게임입니다.이 게임은 Tim Stryker가 개발했습니다.
개요
플레이어는 돌연변이 인간의 은하계 경주의 지휘관입니다. 그들의 수송 방식은 탱크이며 포탑은 독립적으로 제어됩니다. 이렇게하면 플레이어가 다른 방향으로 움직이는 동안 한 방향으로 움직일 수 있습니다. 그들의 임무는 들어오는 적의 떼거리에서 다양한 우주 전초 기지를 보호하는 것입니다. 각 레벨에는 중심에 클러스터 된 여러 개의 전초 기지가 있습니다. 적 선박이 전초 기지에 닿으면 전초 기지가 파괴됩니다. 플레이어는 두 번째 버튼을 사용하여 장거리 스캐너를 활성화 할 수 있습니다. 이렇게하면 플레이어는 가까이에 도착하기 전에 적을 찾을 수 있으므로 플레이어가 게임에서 스스로 벗어날 수 있습니다. 이것은 플레이어의 게임 플랫폼의 수명을 끝냅니다.
1 Player Start 1 2 Players Start 2 Coin 1 5 Service Mode F2 P1 Button 1 LCONTROL or Mouse B1 P1 Button 2 LALT or Mouse B3 AD Stick Y Analog Mouse Y AD Stick Y Analog Dec UP AD Stick Y Analog Inc DOWN AD Stick Z Analog N/A AD Stick Z Analog Dec A AD Stick Z Analog Inc Z Dial Analog Mouse X Dial Analog Dec Z Dial Analog Inc X
Publication date 1983
Aztarac is a scrolling shooter arcade game using vector graphics that was released by Centuri in 1983. It was developed by Tim Stryker.
Summary
The player is the commander of an intergalactic race of mutant humans. Their mode of transport is a tank and its turret is controlled independently. This allows the player to move in one direction while shooting in another. Their mission is to guard various space outposts from hordes of incoming enemy ships. Each level will have several outposts all clustered together in the center. If an enemy ship touches an outpost, then the outpost is destroyed. The player can activate a long range scanner by using a second button. This allows the player to locate enemies before they get close, thus enabling the player to remove themselves from the game. This ends the life of the player's gaming platform.
Summary
The player is the commander of an intergalactic race of mutant humans. Their mode of transport is a tank and its turret is controlled independently. This allows the player to move in one direction while shooting in another. Their mission is to guard various space outposts from hordes of incoming enemy ships. Each level will have several outposts all clustered together in the center. If an enemy ship touches an outpost, then the outpost is destroyed. The player can activate a long range scanner by using a second button. This allows the player to locate enemies before they get close, thus enabling the player to remove themselves from the game. This ends the life of the player's gaming platform.
1983年発行
Aztaracは、1983年にCenturiによってリリースされたベクトルグラフィックを使用したスクロールシューティングアーケードゲームです。これはTim Strykerによって開発されました。
概要
プレイヤーは、突然変異人間の銀河間競走の指揮官です。 それらの輸送モードはタンクであり、そのタレットは独立して制御される。 これにより、プレイヤーは一方向に移動しながら別の方向に移動することができます。 彼らの使命は、入ってくる敵船の群れから様々な宇宙の前哨基地を守ることです。 各レベルには、中央に集まった複数の前哨基地があります。 敵の船が前哨基地に接触すると、前哨基地は破壊されます。 プレイヤーは、2番目のボタンを使用して長距離スキャナーを作動させることができます。 これにより、プレイヤーは接近する前に敵の位置を知ることができ、プレイヤーは自分自身をゲームから取り除くことができます。 これにより、プレーヤーのゲームプラットフォームの寿命が終了する。
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